[色胚羊]:  那隻狗的照片....還蠻白濫的 
  [倒茶貓]:  哈哈哈哈哈 
  [倒茶貓]:  很可愛好ㄅ 
  [倒茶貓]:  我以後想要養跟他一樣的狗狗 
  [倒茶貓]:  他的名子叫做...自以為是兔子裝人的狗 
  [色胚羊]:  :)ㄟ....他好像有小雞雞是吧 
  [倒茶貓]:  我沒你那麼仔細優...哈哈哈哈哈.. 
  [倒茶貓]:  Q:誰沒事會注意到他有沒有小雞基... 
  [倒茶貓]:  A:蘇明陽就這麼沒事... 
  [倒茶貓]:  哈哈哈哈哈 
  [色胚羊]:  因為我看到他好像站起來了:$ 
  [倒茶貓]:  哈哈哈 
  [倒茶貓]:  你真的很注意小地方耶 
  [倒茶貓]:  我只覺得他好可愛優 
  [色胚羊]:  呵呵....本來還想說什麻....還是不要好了.....:$ 
  [倒茶貓]:  你這樣說我很想聽優 
  [倒茶貓]:  p06 
  [色胚羊]:  :$你確定嗎 
  [倒茶貓]:  確定...哈哈.. 
  [倒茶貓]:  我相信我承受的了 
  [色胚羊]:  你潛意識的喜歡女上男下的體位:$.............>_P 
  [倒茶貓]:  為啥? 
  [色胚羊]:  因為我無聊亂講話:P 
  [倒茶貓]:  很難用這個照片慨出來我自己有這個淺意識...哈哈哈... 
  [倒茶貓]:  哈哈哈... 
  [色胚羊]:  哈哈~別放在心上我亂講的 
  [倒茶貓]:  沒有放在心上呀... 
  [倒茶貓]:  覺得很好笑 
  [倒茶貓]:  哈哈... 
  [倒茶貓]:  可是他真的很可愛... 
  [色胚羊]:  這種是什麻狗阿 
  [倒茶貓]:  我也不知道 
  [倒茶貓]:  是我弟給我的圖片 
  [倒茶貓]:  我弟之後我喜歡不太正常的照片 
  [倒茶貓]:  哈哈哈哈哈 
  [色胚羊]:  變態的照片 
  [倒茶貓]:  p06 
  [倒茶貓]:  為什麼字的行距很開 
  [色胚羊]:  *-) 
  [倒茶貓]:  要怎麼調 
  [倒茶貓]:  你沒發現行巨很亂嘛? 
  [倒茶貓]:  有時候緊 
  [倒茶貓]:  有時候松 
  [倒茶貓]:  為啥我的會這樣 
  [色胚羊]:  :$好害羞 
  [倒茶貓]:  你好煩優...你今天怪怪的... 
  [倒茶貓]:  p04 
  [色胚羊]:  靠....我怎麻知道阿....現在還有跟三個人聊天可是只有跟你的對話內容會想到那邊去 
  [色胚羊]:  :'( 
  [倒茶貓]:  怪怪...那是我的問題囉?! 
  [倒茶貓]:  哈哈 
  [倒茶貓]:  因為我的狗 
  [色胚羊]:  恩恩....淫蕩的狗.....看他閉著眼睛享受的樣子......-______--""

  
                                                     結論:原來我真的色...:P以及有話藏不住.....

背景音樂是我很喜歡的一首歌
1966/05/16發行,beach boy的wouldn't it be nice
第一次聽到是在50 First Dates(我的失憶女友)
這部電影裡面,這是女主角茱兒芭莉摩失去記憶以後最喜歡唱的歌
很輕鬆,很陽光,很海洋,很甜蜜,很簡單的幸福

Wouldn't It Be Nice
Lyrics:Brian Wilson/Tony Asher Music:Brian Wilson/Tony Asher

Wouldn't it be nice if we were older
Then we wouldn't have to wait so long
And wouldn't it be nice to live together
In the kind of world where we belong

You know its gonna make it that much better
When we can say goodnight and stay together

Wouldn't it be nice if we could wake up
In the morning when the day is new
And after having spent the day together
Hold each other close the whole night through

Happy times together we've been spending
I wish that every kiss was neverending
Wouldn't it be nice

Maybe if we think and wish and hope and pray it might come true
Baby then there wouldn't be a single thing we couldn't do
We could be married
And then we'd be happy

Wouldn't it be nice

You know it seems the more we talk about it
It only makes it worse to live without it
But lets talk about it
Wouldn't it be nice

Good night my baby
Sleep tight my baby


arrow
arrow
    全站熱搜

    kaiwaisheep 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()